Friday, December 7, 2007

mosuuu nu vine in ASE

*Warning: post cu tema aseistica conceput dupa o zi cu nervi la facultate
joi....venise mosu...ma pregatesc cu hainutele elegante pentru cinstirea sarbatorii si hotarasc sa ma incalt in cizmele cu toc proaspat primite, idee ce parea buna la acel moment. Ma apuc voiniceste sa-mi pregatesc ceva foi cu teme pentru facultate caci ziua urma sa fie plina de teste si prezentari. Cand m-am considerat gata ies pe usa, doar ca sa realizez cat de greu imi este sa merg pe tocuri (actiune pe care nu o mai facusem de la banchetul dintr-a 12) in timp ce coboram scarile. Inghit in sec, ies din bloc, m-am gandit nah...prima purtare...Afara ploua mirific iar toate aleile care dadeau in drumul principal erau inundate. Ce frumos! Incep sa ma indrept catre tramvai cu o viteza injumatatita fata de cea normala. Mi-am dat seama ca nu pot sprinta si m-am resemnat la ideea ca mai era o ora sa ajung in Romana, timp mai mult decat suficient in conditii normale.




Asaaa...ajung intr-un tramvai fiind chiar fericita ca imi pot tine echilibrul destul de bine. Cobor, intru la metrou unde observ ca era ceasul 13:00. La 13:35 incepeam seminarul. Astept sa vina metroul timp in care realizez...hmm..ce am eu prima ora...hmm..franceza..da ..da....am lucrat cu 2 zile in urma ca aveam de facut un cv...pardon seve...dar, fata mi se schimonosi imediat cand mi-am dat seama ca acela se afla acasa pe imprimanta. Bun...in incercarea de a nu ma panica si a face o criza de isterie pe peron, analizam posibilitatile:




  1. sa plec iar spre casa sa-mi culeg seve-ul si sa ma intorc spre facultate ar fi insemnat pe putin 40 de minute la incaltarile avute

  2. sa imi sun colega de apartament sa vina sa mi-l aduca pe ploaie afara cand ea se afla inca in pijamale la momentul plecarii mele, ar fi insemnat blesteme si injurii eterne ;)

  3. sa intru in metrou, sa nu-mi pese si sa ma duc la seminar fara tema care conta destul de mult in nota finala


Am ales intr-un moment de jem'enfichism total sa plec spre Romana. Cu cat ma apropiam cu atat constiinta ma mustra ;)). Inventasem diverse scuze care totusi pareau ridicole si nu m-ar fi impresionat pe mine cu atat mai mult pe profesoara. And then...an idea crossed my mind. Ajung la destinatie pe la si 10 si incep sa-mi sun colegii care stau aproape de ASE cu speranta ca nu au plecat inca de acasa. Logic, toti erau pe drum. What to do?...what to do? Ma gandeam ca poate la centre de fotocopiat gasesc o persoana cu net dispusa sa-mi si printeze documentul pe care anterior, as fi rugat colega de apartament sa mi-l puna pe mail. Aha!


Observ ca scarile rulante de la Romana nu mergeau. Ies din metrou alerg catre un centru mai sus mentionat doar ca sa mi se spuna ca ei fac printari dar nu au net. Bun, ma duc la Tuchi (faimoasa retea de centre de fotocopiat) ca sa mi se serveasca acelasi rezultat. Acolo cel putin mi s-a zis ca daca m-as duce pe Lascar Catargiu as observa nush ce bar care are la etaj calculatoare cu acces la net si printeaza. Prima mea intrebare a fost: cat trebuie sa merg??? Curand am observat ca se poate si alerga pe tocuri. Injuram ASE-ul pentru ca ne ofera acces gratis la internet dar nu poti folosi nici un mediu de stocare al datelor fara a mai veni vorba de posibilitate de printare, din motive inca neevidente pentru mine, atat timp cat se presupune ca ajuti studentii.


Dupa cateva incidente rutiere gen masini indreptandu-se vertiginos catre mine in speranta unui loc de parcare pe trotoar, am ajuns la barul respectiv. Alerg catre un tip sa ma lase la un calculator, gasesc documentul, il printez, ii dau 15 mii pe foaia aia nenorocita si plec. Transpirata, descentrata, lesinata ajung la seminar. Dupa, aveam fereastra ca deh...de ce sa nu stam pana la 9 seara in ASE pierzand vremea si asteptand profesori care nu vin sau care ne tin o ora si atat. Si nah...ce sa fac...m-am dus cu ceva colegi la etajul 6 in cladirea REI-ului unde nu mai fusesem pana acum in cautarea unor locuri mai linistite.Dar nuuu...acolo se presta. Diversi muncitori puneau termopane cu Noroc in nas fumand si scrumand linistiti pe jos. Unul dintre ei, ne vede mai ferchesi asa si vine la discutii. Astfel, am aflat cum a facut 10 ani de inchisoare pentru ca fura de la 7 ani si mai are 6 de facut dar a iesit pe buna purtare, am fost sfatuiti ca facultatea este o porcarie si ca noi fetele vom ajunge secretare, iar baietii vor impinge cosul in Cora (ca angajati, desigur), ca el vrea sa termine cu lucrarea in ASE si sa plece in Spania iar la furat, ca poate vrem niste droguri de la iarba la heroina are el amici cu linii de productie. Anyway...totul s-a terminat cu el spunandu-mi ca : fitzoaso iti urez cea mai excelenta seara, cel mai excelent preludiu, cea mai excelenta noapte de dragoste, daca ai partener, daca nu, ma ofer eu!!Now you tell me...Could i wish for more??? Si logic ca sunt tina mistorilor baietilor mei din grupa (thanks guys!)

Buun...urma o prezentare la marketing usoara pentru care nu-mi faceam probleme, dar mosul aducea cu el si o lucrare la dreptul comertului international care imi mancase o noapte. Lucrarea foarte inteligent plasata de la 7:30-9 seara urma sa fie the highlight of the day. Toti eram sictiriti caci aveam 4 cursuri facute asta fiind saptamana 10 de facultate iar seminarul il facusem doar o data. Dar noi dadeam lucrare. Nah...si vine madame pe care nici nu stiu cumo cheama ca sa ne dea subiecte despre al caror continut nu auzisem ever ever si ne certa ca nu citisem nimic pentru lucrare. Am sarit cu totii si am explicat situatia oferindu-ne si sa-i dam cursurile sa ne dea subiectele de acolo iar ea ofuscata a inceput sa urle: Eu nu sunt obligata sa vin la ora asta la voi sa va predau! Iar profesorul la curs isi da doctoratul asa ca intelegeti-l daca nu vine! WHY DO I CARE??? In conditiile in care examenul este comun cu toate seriile si cica se doreste promovarea competitivitatii si a reorganizarii mamii zmeilor taxa-buget in fiecare an, cum sa nu imi pese daca nu vine MM Stoica ala(seamana cu el ;) ) la curs? Fie...ea a continuat sa dicteze subiecte spunand ca suntem copii destepti sa ne folosim de intuitie. Bun...in spiritul norocului chior, o sa iau 8 dar nu sunt convinsa ca daca as avea aceleasi subiecte in fata as mai stii ce am raspuns.

Pff...si asa a fost de mosuuuu :-<



3 comments:

Anonymous said...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Adinaaa said...

Vad ca mi-au luat-o inainte spamerii. La dracu. :)))

Ce vroiam sa spun e ca am picat pe jos de ras, la citirea complexului de cuvinte: "fitzoaso iti urez cea mai excelenta seara, cel mai excelent preludiu, cea mai excelenta noapte de dragoste, daca ai partener, daca nu, ma ofer eu!!" Ha ha haha... wow nu mai pot.

Ok, clar o zi de kkt, agitata, care putea iesi mult mai bine. Dar la asemenea urari, nu ai cum sa nu te inseninezi si sa te pufneasca din 5 in 5 min rasul cand iti aduci aminte de faza.

Oricum iti urez si eu spor si bafta in aceeasi directie. :)))))))))))))

Anonymous said...

am o intrebare-cum gasesti numa' muritori cu un trecut asa magnific?!:)))alta data ai mai intalnit un taximetrist sau ceva in genu astuia de a facut parnaie-genial cand ti-a facut urarea:))