Wednesday, March 21, 2007

atzipishi in nirvana???






hmm...ma gandeam daca sa incep asa brusc cu supararile mele de studenta in cautare de Bucuresti sau sa ma si prezint un pic. Cedez bunelor maniere asa ca...let's get it over with...Ce sa zic despre mine ...un asl :D -> 19/f/cl toata lumea imi zice cl=cluj...ei bine din pacate nu cl= calarasi ...oras mic prin sud ( daca inca sunteti nedumeriti pe unde se afla am pus sagetute ajutatoare) unde toata lumea saluta pe toata lumea pe strada si se cunoaste arborele genealogic al fiecaruia ...E deajuns sa spui numele X si deja sar nush cati pe tine sa-ti dea detalii despre respectivul cu o analiza a activitatilor de la nastere pana in prezent cu o acuratete mai mare ca a celor din SRI. Aa si sa nu uitam picanteriile de mahala cu faptele penibile ale individului pe care toti le adora si le asculta cu urechile ciulite...Barfa de provincie... Eu am asteptat cam tot liceul sa ajung a12a si sa plec la facultate la Bucuresti (acest small apple ai carui samburi ii cam simt acum) si sa ajung undeva unde lumea nu mai rade cand zic ca imi place muzica populara pe langa jazz si blues si mai ascult si o Gabi Lunca pentru relaxare. Acum gata...sunt aici ...la ase ...e frumos ...imi place la facultate...ma distreaza chiar sa aud rautatile celor din poli la adresa economistilor. Si...what could a girl like me do in the big city? sa ia un b24fun si sa bifeze cat mai multe locuri unde se canta bine sau unde se pune in scena ceva nou.




Si asa ajung la supararea mea de azi...Vin de la TNB unde am vazut Burghezul Gentilom. Am fost saptamana trecuta sa iau bilete cu 5,2 ron si am vazut o lista de actori impresionanta. Cu Rebengiuc, Maia Morgenstern, Bleont si Marius Manole pe afis am zis gata...prima piesa pe care o vad anul asta va fi asta...scria mai jos 'dupa Moliere' am zis ' si mai bine' ...WRONG...Am primit niste locuri de unde vedeam jumatate de scena si restul reflectoarele in toata splendoarea lor..cu tot cu caldura degajata de ele care imi distorsiona vederea facandu-ma sa ma intreb daca fata lu' Morgana e aproape. Se aude in sala tanti care zice sa ne inchidem telefoanele mobile si sa ne ocupam locurile ( nu neaparat in aceasta ordine) si se face intuneric.Tantana!!??? Mi s-a adeverit din nou principiul ca ce incepe prost se termina si mai prost Am ramas oripilata de un spectacol tipic hollywoodian cu decoruri flamboyant si cu o tema muult prea adaptata ca sa ma faca sa gust genul. Daca poti sa treci cu vederea corpul de balet in coregrafia lui Mazilu cu niste chestii pe cap in forma de caracatita, sepie, cap de peste care se metamorfozeaza subit in actul 2 in supusii sultanului din Tampenistan cu ceva asemanari cu ciclopii care voiau sa-l pape pe Hercule (the arcade game :D ) , cu siguranta nu poti sa ramai 'nesimtitor si rece' la jocul actorilor. Personal nu inteleg de ce un actor asa mare ca Rebengiuc a acceptat sa joace in asa ceva. Sau...hmm...bani?..probabil...oricum singurii pe care pot sa ii trec la categoria ASA DA au fost Bleont,Maria Buza si taraful care ii canta lu Rebengiuc cu urmatoarele comentarii :D. Bleont avea un rol de cunoscator in ale artelor martiale care desi secundar cred ca a fost cea mai aplaudata prezenta. Tot de la el am retinut si fraza cu 'atzipishi in nirvana' care recunosc ca a reprezentat unul din putinele momente in care am ras in timpul spectacolului. Maria Buza avea rol de menajera dar l-a jucat foarte bine si am si auzit-o cantand putin. Taraful a fost foarte tare...my soft spot e tambalul care a lipsit de pe scena si s-a simtit dar asta o zic asa ca un uoff al meu ca nu mai merg la dansuri populare :D De mentionat si Marius Manole la care nu pot sa fiu chiar obiectiva pentru ca am inca in minte prestatia lui din Visul unei nopti de vara unde chiar mi-a placut de el. In seara asta nu tineam neaparat sa-l vad in lenjeria intima si intr-o dispozitie cam fericita ca sa zic asa dar eh...e arta :D...Aaa ...si era sa uit...Un alt lucru foarte enervant a fost faptul ca Maia Morgenstern nu s-a prezentat, rolul ei fiind jucat de o tipa al carui nume nu il stiu si nici nu cred ca il voi stii vreodata :D




Oricum...poate ca asta merit ca iau bilete cu reducere pentru studenti dar nu ma las asa usor de evenimentele merishorului nostru. Urmatorul pe lista este Blues pentru tata si acolo sper sa nu ma dezamageasca Cata (Catalin Stefanescu dar eh...ne stim de mult :D )




Gata...asta a fost tot pentru primul entry in blogosfera ...ma retrag pe un Anii mei si Tineretea a lui Gabi Lunca...Gingerdae is out@!!

1 comment:

Adinaaa said...

Great job.

Cat despre cl=cluj, da, mai sunt oameni de astia dezorientati de numerele de la masini...

Mi-aduc aminte din prima zi de facultate cand ma intreba lumea de unde sunt si raspundeam Botosani toti erau "Unde? Acolo in nord, nu?" sau "Aaaah... departe..."

Da, da... amuzant :)