Sunday, April 1, 2007

Filozofii de taximetrist


Ma aflam aseara pe la 3AM la Piata Revolutiei. Am sunat sa vina un taxi nestiind ca voi avea parte chiar de o calatorie speciala. Dupa ce am purtat o conversatie cu tipa siktirita de la dispecerat imi zice k vine un taxi in 5 minute. Am urcat in masina comandata si am initiat o conversatie tipic englezeasca cu soferul bazandu-ma pe vremea capricioasa de afara. Zicandu-i ca eu trebuie sa ajung in Berceni si plangandu-ma de cartier, el incepe sa rada si sa spuna ca el sta intr-un cartier si mai periculos: Chitila...Indeed...M-a luat! Continuand conversatia a inteles el ca sunt studenta si s-a gandit sa-mi impartaseasca din experientele vietii lui pentru a ma face sa inteleg ca Bucurestiul inseamna o lupta pentru supravietuire. Si de aici...au inceput amanuntele intime de cand era mic pe strazile Chitilei si pana acum la cei 37 de ani pe care ii avea.


Se facea ca....era pe strazile cartierului de mic.A invatat ca se poate chiuli de la scoala si ca poate gasi alti profesori care predau viata de strada si care acum, privind in retrospectiva, l-au invatat de rau. Nu trecu mult si baiatul nostru se indragosti. Fata ferchesa chitilista si ea...dragoste mare...ea mai avea o fetita dintr-o casatorie anterioara...dar lui...lui nu i-a pasat...pentru ca il completa... era 'viata' lui. A plecat omu in Franta, Spania, Germania, Italia sa munceasca sa aduca venit familiei, dar el tot la Chitila visa...


Subit...soarta crunta ii intoarse spatele omului nostru, testandu-l ca pe Iov vrand parca sa-i cunoasca limitele. Sotia s-a imbolnavit si a incetat din viata. Acest lucru l-a facut sa se arunce in patima bauturii si sa isi doreasca sa arunce tot ce a castigat pe R-OH-uri.


Totusi...the sun came over Chitila's streets...cand a intalnit o alta Ileana Cosanzeana...care l-a fermecat cu parul ei dat cu peroxide ...acum omu este din nou implinit...s-a apucat de taximetrie ca sa castige si sa revina pe caile drepte...face comert cu peste pe la Ostrov si trece si prin Calarasi...anyway..omu isi revine...A zis ca nu ar parasi cartierul oricati bani ar castiga pentru ca acum se construieste mult in zona si sunt chiar 3 benzi pe sosea...


Normal ca in acest drum Universitate-Berceni mi-au fost date sfaturi cum ca ar trebui sa ma mut din cartierul asta si... cel mai scumpic lucru pe care l-a facut odata ce am ajuns in fata blocului taximetristul m-a asteptat sa intru in scara ca sa nu mi se intample ceva si dabia pe urma a demarat urandu-mi bafta in Bucuresti si sa am o viata implinita asa cum simte el ca incepe sa aiba acum in Chitila...


Concluzie...Chitila- the neighbourhood of fulfilled dreams

3 comments:

Adinaaa said...

Ce frumos, ce frumos... :)) In rest, ce sa-ti mai spun? Bucurestiul te caleste. :P

Anonymous said...

mai rar asa taximetristi in bucuresti. pacat ca nu sunt mai multi de treaba.

Pax said...

Cui i-a picat cu tronc taxinelu? *raspunsul mai jos*



tie