Thursday, July 5, 2007

A world without Romania

Am dat searchuri pe Romania si pe langa Romanian girl on girl action sau mai stiu eu ce clipuri cu prostituate romance am dat si peste filmuletul asta care, intr-o prezentare tipic americana, reuseste totusi sa scoata in evidenta inventiile poporului nostru. Suna poate putin breaking news like cu subiecte incendiare, senzationale, dar cred ca era cazul sa se faca o recapitulare a realizarilor romanesti :)

Mi-a placut partea cu Bill Gates care ar trebui sa invete sa vorbeasca romana. Cel putin in clipul asta s-a reusit o mediatizare a altor merite pe langa cele sportive. Pavelescu, Poenaru sau Odobleja au fost de prea multe ori trecuti cu vederea. Oameni celebri din tari mici ajung sa fie detronati si plagiati de straini ce obtin premiile in locul lor.

Poate vom depasi stagiul de Romania=Hagi, Nadia, Nastase, Dracula. Oricum...it's a start

3 comments:

Anonymous said...

asta este o campanie romaneasca facute de unii de la ...hmm... leo burnett sau mccann cred cu care au vrut sa castige nu stiu ce premiu si nu au reusit :D

ionuĊ£ said...

spre final am observat ca ne mandrim si cu berea Peroni=)

Gingerdae said...

Da..si eu am cautat ma gandeam ca poate exista ceva fabrica si la noi dar nup..:)In schimb am gasit asta: 'Compania de Bere Romania, membra a SABMiller, isi extinde portofoliul de produse pe segmenul premium al pietei berii din Romania, prin lansarea Peroni Nastro Azzurro. Romania devine astfel cea de-a doua tara europeana, dupa Marea Britanie, in care este lansata berea Peroni.'