Wednesday, July 4, 2007

Acasa

Back to Calarasi! Am ajuns si eu dupa 3 luni acasa. Ma gandeam...liniste, pace oameni cunoscuti...de unde... In fata blocului meu se reinnoiesc conductele, iar pentru a face asta s-a distrus pavajul ce fusese montat abia anul trecut. Si asa mi se da trezirea de la 7 30 dimineata cand vin muncitorii sa sape, iar sunetele mirifice continua pana la 6 seara. Oricum, la un moment dat te obisnuiesti cu zgomotul si devine la fel ca si ticaitul ceasului de pe hol pe care nu-l mai bagi in seama.
Am ajuns la repetitii la dansuri...same old same old...but the spirit's gone....our generation was the golden one ;))) cei noi vin unii impinsi de parinti, altii din lipsa de ocupatie acasa si nu li se citeste placerea si bucuria pe chip atunci cand danseaza... asta zic studentii care inca mai pastreaza legatura cu ansamblul. Ii admir ca si-au urmat pasiunea si la Bucuresti, dar nu i-am inteles cand au refuzat sa plece in vara asta in Portugalia cu cei de acolo doar ca sa vina la festivalul international Hora Mare din Calarasi (1 august). Their choice..but still weird...si totusi ei au reusit sa vina pe parcursul intregului an universitar in fiecare sfarsit de saptamana acasa pentru a ajunge la repetitia de sambata; iar in aceste conditii instructorul si directoarea ansamblului nu ii baga in spectacole pentru ca spun ca e randul celor mici sa se afirme....stupid....
In alta ordine de idei, se schimba generatiile prin oras. Daca pana acum mergeam pe strada si salutam jumate de oras, de cand am venit ma uit si ma toot uit si nu mai recunosc lumea. Foarte vag mai ma saluta unii din generatia de a 11a 12a din liceul unde am terminat. Parca-i vad pe cei care intra la REI cum vin sa-mi ceara cursuri si subiecte de examene...dar oricum...o data ce intalnesti pe cineva in Bucuresti chiar daca nu-l stiai decat din vedere, se ajunge la 'salut, tu ai terminat in Eminescu nu?' si la conversatii de zici ca exista o prietenie solida de nush cati ani.
And last but definitely not least....i got a job!!! :D ma mut iar in Bucuresti de pe 1 august in colo deci mai am trei saptamani de vacanta ...i hardly wait! :)

3 comments:

Adinaaa said...

Inca nu m-ai lamurit de ce platesti tu impozite pentru treaba cu ansamblul popular. In rest, distractie placuta in cele 3 sapt de vacanta, faci cinste la primul salariu :))) (si eu la fel :))))) siiii keep on dancing.

Gingerdae said...

Am primit scrisoare de la finante ca trebuie sa platesc impozitul pe 2006 din venituri intelectuale. Dupa ce m-am omorat vreo 2 zile sa-mi dau seama ce venituri intelectuale am avut eu anul trecut, am vorbit cu cei din ansamblu si mi-au zis ca si ei au primit. Noi dupa spectacole primeam ceva bani dar nu-ti inchipui averi ( cred ca cel mai mult am primit 40 ron pe un spectacol) si asa s-au adunat cica 96 ron pe care trebuie sa platesc impozit 10 ron. :D

Clar fac cinste dar sper sa mai stai in Bucuresti ca eu la Botosani...but one never knows :D

Adinaaa said...

In bucuresti ma intorc la sfarsitul saptamanii viitoare... iar acasa ma duc din nou prin august si stau pana cand incepe facultatea. Zic eu... but one never knows :P

Oricum, penala treaba cu impozitul. :)))