Monday, August 13, 2007

Apel umanitar: TAKE ME OUT!!!!

A trecut wik&-ul. L-am petrecut in casa multumita prietenilor mei care au plecat din Bucuresti si m-au lasat sa-mi plang de mila. Nici macar colegele de apartament nu au ramas. Eh...un alt prilej de a ma indopa cu dulciuri si de a-mi satisface pofta de mancare nesanatoasa, alaturi de prietenul meu constant, my PC. Ma gandeam sa-l botez intr-un fel...poate Leonard, Charles sau Rupert...hmm...too much British culture and civilisation. :)


Oricum, m-am pus la punct cu noile episoade, sezoane, albume din tot ce vreti. S-o iau pe rand. Am terminat sezonul 3 din Grey's anatomy. Jeez...nu ma asteptam ca Burke s-o fenteze in halul ala pe Yang. Got to hand it to the guy...The always_calculated_king_of_cardio_predictable Dr. Burke left Cristina in her wedding dress, eyebrowless. Don't ask! Karev...i like the dude...acest dur care a suferit in relatii si acum nu mai vrea sa se ataseze. M-am bucurat ca nu si-a mai gasit pacienta care-i declarase dragostea..asa cel putin stiu ca va fi singur si la inceputul urmatorului sezon care va rula din 27 septembrie 2007 (hey! sunt o tipa care-si boteaza PC-ul, ce vreti de la mine? :) ) Nu ma asteptam ca George sa pice examenul si sa mai ramana cu Callie pana la finalul sezonului 3 mai ales sa accepte sa faca un copil cu ea. But, what do i know..Cred ca intr-un fel speram sa incerce ceva cu Izzie...A...si privind-o pe Meredith...what's all that fuss about her?? merta sa se desparta de Dereck...iar Addison-femeia ginecolog care nu poate avea copii...that's so cliche.



...si cum in poza asta nu apare Karev...


Bun...dupa acest maraton de Grey, (deja incepusem sa sun ca una care se uita la telenovele...si nu ma uit..no, really..i don't watch soaps) am realizat ca nu am mai vazut de mult Southpark si am gasit sezonul 11. Still funny...sezonul 10 nu prea mi-a placut...too far fetched. Mi-era dor de Cartman, Stan, Kyle si Kenny. E ciudat acum ca nu mai moare Kenny in fiecare episod, locul i-a fost luat de Jesus care e omorat doar pentru a renaste si salva lumea. A fost dur episodul cand tasu' lu' Stan era la Wheel of Fortune si avea de ghicit N_GGERS= People who annoy you si da...si eu am gandit the N-word, nu ca as fi rasista or any thing dar avand in vedere ca ma uitam la un desen cu Mature Content ma asteptam sa-si bata joc intr-un fel sau altul...Eu si tasu lu Stan...caci cuvantul era NAGGERS.



Pe partea muzicala, am urmarit un super concert al Patriciei Kaas pe TVR Cultural si am aflat ca a fost in Bucuresti in iunie anul asta la Fete de la Music. Damn it! I had no idea..oricum am fost intr-o pasa de Nicu Alifantis, Albert King si Amy.


Dar gata...pana sa incepeti sa radeti convulsiv de mine...astazi (dupa munca, caci da aci ma aflu) ies. Am auzit ca La Scena pe Calea Calarasilor este concert jazz Maria Raducanu. N-am ascultat-o niciodata. Sper sa-mi placa...i'll let you know. Oricum in wik&-ul urmator ar trebui sa ajung la Constanta la Zabiela. Not that i'm a fan or anything but i'm trying new things :)

8 comments:

Adinaaa said...

Aaaah, aici ma simt la faza ca ti-au plecat toti pretenii din Bucuresti. Dar na, mai avem si noi casele noastre, ce sa-i faci? :)))

Vad ca esti foarte prinsa in Grey's Anatomy si diverse...

Ma gandesc cu groaza ca iarasi fac muuuulte ore pe tren spre constanta si daca as aduna cati kilometri am mers in ultima luna, ar iesi muuuuuulti. Oricum, trebe sa farmec baietii sa ma duca pana in veresti ca de acolo am 9 ore pana in ct. Ne mai auzim pe mess.

Long live Zabiela.

Gingerdae said...

Infrunta orele (ma simt ca si Clarissa Vaughan)...gandeste-te ca-mi faci un bine si ma scoti din casa ;)) Zabiela pt tine este the warm up for the Kingdom :) c u soon!! :D

Anonymous said...

mai bine stai acasa si revezi toate seriile din south park sau poti incepe un Drawn Together. si nu te mai lua dupa nebunia asta care e in limba dupa Zabi si deja e geloasa ca ti-a zis sa iti iei autograf pe sani de la el.

Adinaaa said...

In primul rand, ca sa puna commentul asta, a trebuit sa ma intrebe pe mine de Drawn Together, ca mai apoi sa se ia de mine si de zabiela. :))) Nu, nu... nu e nimic. Te tin minte. :)))

Anonymous said...

dar cine ti-a zis de ei? >:P tot de la mine stii. si oricum te-ai transformat in baba ca ai uitat si dupa mult timp ti-am adus TOT EU aminte de ei. asa ca tine-ma minte! mwahaha!!

Gingerdae said...

o..k... ;)) nici eu nu stiu de Drawn Together dar sunt convinsa ca Adina ma va lamuri...cat despre autograful meu pe sani de la Zabi..i don't think so...eu astept sa-l intalnesc pe Catalin Stefanescu..pt el pastrez spatiu acolo ;)) uuu e 5:05 deja am stat peste program!!

Anonymous said...

la naiba! ai job de birocrat de la stat. stai sub ora 5 la munca. huooo!!! lasa ca ii zic eu adinei sa vb cu tine!!!

Gingerdae said...

actually, politica nescrisa a firmei este program 9-5 si daca mai ai de munca 'si maine e o zi'...iar daca ai ceva de spus nu media prin adina...be blunt ;))