Wednesday, August 22, 2007

Zabiiiiiiii


Am avut parte de un wik& atipic. Daca saptamana trecuta am ramas in casa 'listening to sad FM' (Bridget Jones- si da probabil voi ajunge si eu mancata de un lup alsacian), acum i partied like never before.


Vineri dupa munca plec catre autogara spre Constanta. Cum nu stiam pe unde se afla am intrebat un tip in Gara de Nord care m-a condus. Logic ca pe drum mi-a zis sa-i dau 150 de mii pentru ca o sa-mi gaseasca loc. Am inceput sa ma plang ca altii merg la distractie si eu ma duc s-o ingrijesc pe bunica mea si ca am hainele ei in bagaj( partial adevarat ;)) ) si asa am redus la 100 de mii. Dar cand am ajuns si am vazut hoardele de oameni ce asteptau sa intre in autobuz realizam ca daca imi obtine loc merita si acatist. Si, urcata in masina in fata altora care asteptau de ceva ore, am ajuns pe la 10 in Constanta.


James Zabiela (de care eu, in ignoranta-mi crasa, nu auzisem pana sa-i cunosc fana infocata Adina ;)) ) urma sa presteze in La Mania cu Pagal la warm up. De cum am ajuns in fata clubului am zarit multimea de minimalisti/manelisti (can't tell the difference nowadays). Stateau la baut, pastilat, agatat shit like that. Cadrul nu parea prea prielnic, chiar si dupa prima bere bauta doar ca sa ma obisnuiesc cu gandul ca ma duc la un astfel de eveniment. Sunt mandra posesoare a bratarii cu Zabiela (me and hundreds of others). Conform instructiunilor primite am ocupat loc chiar langa pupitru cat sa-mi simt timpanul gadilat si am asteptat marea aparitie a vedetei care isteriza gheisele. Pagal nu m-a impresionat in mod deosebit. Inca incercam sa inteleg comportamentul specimenelor din jurul meu care urlau, fluierau si veneau cu bautura in maini spre DJ ca o ofranda adusa zeului suprem :-j. De asemenea, in perioada mea de acomodare si 'mingling', am remarcat chinul vestimentar al unora dermatografiati, cu fular la gat, cu ochelari de soare, cu creste, cu lanturi groase si...camasi cu aplice florale din satin. Mistic ;))



In timp ce iubitul Cosminei Pasarin se agita de mama focului pe acolo in urletele gagicilor lesinate, eu incepusem sa ma plictisesc, desi recunosc ca a fost util ca am invatat sa dau din coate pentru a-mi mentine spatiul de dans. E chiar dragut sa-i impingi pe altii cu pretextul ca-ti manifesti spiritul artistic unduindu-te pe ritmuri destul de brutale. Am observat animatoarele si animatorii. Culmea e ca toti masculii din club se holbau fascinati la tipul care presta miscari gimnastico-ritmice. Si pe la 4 apare vedeta Zabiela care a iscat urletele multimii. Pe ale mele inca nu. Pana sa inteleg what's all the fuss about that blond kinda girlish guy am realizat ca deja dansam si ca imi placea. Altii stiau melodiile dinainte..eu doar dansam...si asta am facut de la 2 AM pana la 8AM. Recunosc ca m-am simtit excelent..poate tocmai pentru ca nu previzionam decat o plictiseala destul de acuta dupa primele ore...instinctul de data asta m-a inselat...spre fericirea mea...nu si a picioarelor mele care au fost calcate si maltratate dar inveti repede sa suporti consecintele ;))
Cert e ca pe la 6 AM incepusem si eu sa intru in psihologia multimii si sa urlu alaturi de ei ;)) mai ales pe CURE-Lullaby. Trebuie sa marturisesc ca desi acasa nu as asculta genul asta de muzica, mi-a facut placere sa ma desfasor pe ritmurile lui James ;)) oricum, o data ajunsa in Bucuresti m-am reconectat la Billie si BB dar nu strica si cate o schimbare once in a while ;))

7 comments:

Adinaaa said...

Vai Ruxi, deja ai ajuns sa folosesti cuvine gen "warm-up" si ai povestit la chestii ca mie nu imi mai ramane decat sa pun un post cu link la al tau. :)))

Imi pare bine ca te-ai distrat si sper sa vii si data viitoare, pe 5 octombrie. :D Scump nu poti spune ca e, de meritat merita, iar in buc nu sunt chiar atatia manelisti penibili aflati din greseala prin Mamaia, ci mai mult minimalisti. Vei vedea tu, fiindca normal ca vei veni.

Once you go zabiela, you can't go back. :)

Anonymous said...

la naiba! vroiam sa postez inaintea adinei ca sa moara de ciuda ca pe langa faptul ca nu are entry despre zabi nu reusea nici sa comenteze la timp. ma multumesc cu faptul ca am vazut entry-ul inaintea ei >:P
si daca nu scrie despre zabi asta atunci nu va avea ce cauta la urmatorul party. punct! vb eu cu organizatorii :-w

Adinaaa said...

Sunt in starea aia in care imi adun gandurile si beau cola pentru a fi in forma de postare. Vine si postul cu zabiela. Fara griji. :D De fapt, asteptam fotografia.

Gingerdae said...

there..there..poate mai ajung si in Kristal ca sa pot spune deja'...a...zabiela..i know the dude' ;)) dar nu promit nimic sigur de pe acum...cine stie ce Cezaria Evora ne viziteaza atunci si castig invitatie la 24fun ;))

am vazut ca a postat inclusiv poza cu Zabi (nu cea editata de Saddie) dar oricum are intrarea asigurata pe 5 octombrie ;))

Unknown said...

te invidiez ca ai fost in LaMania...LaMania a fost anul trecut pe locul 2 intr-un top al celor mai bune cluburi de house din lume! Multe fitze..adevarat..dar DJ'ii salveaza aparentele :P

Gingerdae said...

A fost prima oara cand am intrat in club desi auzisem de el de mult...aveam prejudecati recunosc pentru ca nu obisnuiesc sa ascult dj la moda sau muzica de genul asta. Dar... ;)) mi-a placut mult la Zabiela (my thanks to Adina;)) )

Anonymous said...

LaMania nu a fost si nici nu va fi vreodata nici macar locul 50 in lume :) poate in tara, dar in niciun caz pe o scara mai mare. imi pare rau ca te dezamagesc :D punct.